2021α «Αύρας Σιδηροπούλου: Phaedra I. Από το αρχέτυπο στο visual story telling». Εισήγηση στο Διεθνές Θεατρολογικό Συνέδριο με θέμα: «Η (δια)χωρο-χρονικότητα των αξιών του αρχαίου ελληνικού θεάτρου: Πολιτιστική κληρονομιά και μνήμη» που διοργανώνεται μέσω του ευρωπαϊκού Προγράμματος VAST-HORIZON (Values across Space and Time). Το συνέδριο θα διεξαχθεί στην Αθήνα, 6-7 Νοεμβρίου 2021.
2021β «Ο μύθος της Κασσάνδρας στον 21 ο αιώνα: η επιτέλεση και ο ρόλος ή ο ρόλος της επιτέλεσης του αλλότριου;» Εισήγηση στη Διεθνή Συνάντηση Performance Art (International Forum of Performance Art/IFPA) που διοργανώνεται στις 9-11 Σεπτεμβρίου 2021, στη Δράμα με θεματική: «Το έμφυλο σώμα στην performance / το πολιτικό μέσα από την performativity του φύλου.»
2021γ “The environment of dystopia in the dramaturgy of Bernard-Marie Koltès”. Εισήγηση στο Διεθνές Συνέδριο (με υβριδική διοργάνωση) του IFTR 2021 (The International Federation for Theatre Research) με θέμα: “Theatre Ecologies: Environments, Sustainability, and Politics”. National University of Ireland, Galway (12-16 July 2021). Γλώσσα ανακοίνωσης: Αγγλικά
2021δ «Όψεις θεάτρου στα Δωδεκάνησα: η περίπτωση της Καρπάθου». Εισήγηση στο 11ο Διεπιστημονικό Συνέδριο της Εταιρείας Επιστημόνων Επικοινωνίας και Δημοσιογράφων (ΕΠΕΤΑΔ), με θέμα: «Τουρισμός-Πολιτισμός-Παράδοση & οι Νέες Τεχνολογίες μετά την Περίοδο της Κρίσης», Κάρπαθος, (28-20 Ιουνίου 2021).
2020α «Η διττή έννοια της κρίσης: από το θέατρο - ντοκουμέντο στο devised theatre και το παράδειγμα των τεσσάρων». Εισήγηση στο 1ο Διεθνές Διαδικτυακό Συνέδριο με θέμα: «Το Θέατρο σε Περίοδο Παγκόσμιας Κρίσης» που διοργάνωσε το ΑΠΚΥ σε συνεργασία με το Buffer Fringe Festival, στο πλαίσιο του Διεθνούς Ερευνητικού Προγράμματος «Χαρτογραφώντας το “Θέατρο της Κρίσης” στη Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Σκηνή» (4, 5 & 6 Δεκεμβρίου 2020).
2020β «Το θέατρο ως η άλλη όψη της κρίσης: από το θέατρο τουρισμού στο θέατρο ντοκουμέντο και τις τοποειδικές παραστάσεις». Εισήγηση στο 9ο Επιστημονικό Συνέδριο της Εταιρείας Επιστημόνων Επικοινωνίας και Δημοσιογράφων, (ΕΠΕΤΑΔ), με θέμα: «Ο Τουρισμός σε περιόδους κρίσης», Αστυπάλαια, (14-16 Σεπτεμβρίου 2020).
2019α «Χουάν Μαγιόργκα: «Νυκτόβια Ζώα» ή ο ξένος στο εφιαλτικό τοπίο μιας υφέρπουσας απειλής». Εισήγηση στο ΧΙΙ Διεθνές Συνέδριο Σημειωτικής με θέμα: «Το ευρωπαϊκό θέατρο του 21ου αιώνα, τα σημεία ως τάσεις και η αισθητική ως Σημειωτική των φαινομένων», Θεσσαλονίκη, (1-3 Νοεμβρίου 2019).
2019β «Ο μύθος της Κασσάνδρας κατά Sergio Blanco: ετερότητα και διαπολιτισμικός διάλογος». Εισήγηση στο 19o Διεθνές Συνέδριο της FIEALC. (XΙΧ Congreso de la Federación Internacional de Estudios sobre América Latina y el Caribe (FIEALC), με θέμα: «América Latina y el Mundo: espacios de encuentro y cooperación /Latin America and the World: Spaces of Encounters and Collaboration» Szeged Ουγγαρίας, (25-29 Ιουνίου 2019). Γλώσσα ανακοίνωσης: Ισπανικά.
2018 «“Τηλέμαχος: Should I stay or should I go?” – Μια διαπολιτισμική κι αέναη ερώτηση την εποχή της κρίσης ή το θέατρο-ντοκουμέντο». Εισήγηση στο Διεθνές Συνέδριο με θέμα: “Decentering European Vision(s): the emergence of new forms” που διοργανώνει η “European Association for the Study of Theater and Performance (EASTAP)”, Παρίσι, (25-27 Οκτωβρίου 2018). Γλώσσα ανακοίνωσης: Γαλλικά.
2017 «Enzo Cormann: “Η θύελλα επιμένει”. Ετερότητα και διακειμενικές ταυτότητες». Εισήγηση στο ΣΤ’ Πανελλήνιο Θεατρολογικό Συνέδριο που πραγματοποίησε το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (Ναύπλιο) με θέμα: «Θέατρο και Ετερότητα: Θεωρία, Δραματουργία και Θεατρική Πρακτική» (17-19 Μαΐου 2017).
2015α «Η ”Μήδεια” του Μποστ και η παρωδιακή ταυτότητα του μύθου: από τη γλώσσα στο δραματολογικό πρόσωπο». Εισήγηση στο Διεθνές Επετειακό Συνέδριο που πραγματοποίησε το Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, με θέμα: «Ταυτότητες: γλώσσα και λογοτεχνία», (9-11 Οκτωβρίου 2015).
2015β «Η πρόσληψη της ιστορικής μνήμης στη δραματουργία. Νεοφύτου - Κατσικονούρης: αγνοούμενοι και αγνοούντες». Εισήγηση στο Θεατρολογικό συνέδριο με θέμα: «Το Θέατρο στη νεότερη και σύγχρονη Κύπρο» που πραγματοποιήθηκε στο Δημ. Πολιτιστικό Κέντρο Πάνος Σολομωνίδης, (30.10.2016-1.11.2015) στη Λεμεσό.
2014α «Pierre Carlet de Chamblain de Marivaux: Η τέχνη της μεταμφίεσης», στο πλαίσιο των εξειδικευμένων τηλεσεμιναρίων που διοργανώνει το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών.
2014β «Albert Camus: Το παράλογο και η εξέγερση», στο πλαίσιο των εξειδικευμένων τηλεσεμιναρίων που διοργανώνει το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών.
2013α «Lope de Vega: Το συλλογικό σώμα της Φουέντε Οβεχούνα», στο πλαίσιο των εξειδικευμένων τηλεσεμιναρίων που διοργανώνει το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών.
2013β «Joël Jouanneau: ”Κάτω από το μάτι του Οιδίποδα” (Sous l´œil d’Œdipe). Ο μύθος του Οιδίποδα στο σύγχρονο γαλλικό θέατρο.» Εισήγηση στο Διεθνές Συνέδριο του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής, ΕΚΠΑ, με θέμα: «Διαμεσολάβηση και πρόσληψη στον ελληνογαλλικό πολιτισμικό χώρο», (13 -15 Δεκεμβρίου 2013)
2012α «Jean – Luc Lagarce: Ο τόπος και η εξορία στο “Ταξίδι της Μαντάμ Κνίππερ στην Ανατολική Πρωσσία». Ανακοίνωση στο Κέντρο Σημειολογίας του Θεάτρου (Κ.Σ.Θ.)
2012β «Esteve Soler: “Κόντρα στην Πρόοδο, Κόντρα στον έρωτα, Κόντρα στη Δημοκρατία”, ή το Οικείο Τέρας». Ανακοίνωση στο Ινστιτούτο Θερβάντες, παράρτημα Αθηνών, σε συνεργασία με το Teatro Pasión στο πλαίσιο εκδήλωσης/ημερίδας για τη σύγχρονη Ισπανική δραματουργία.
2011α «Το σημειωτικό τετράγωνο των συγκρούσεων στην ”Αιώνια Ειρήνη” του Juan Mayorga». Ανακοίνωση στο Κέντρο Σημειολογίας Θεάτρου (Κ.Σ.Θ.)
2011β «Δικαίωμα και επιθυμία στους ‘’Ασυμβίβαστους’’ του Michael Healy». Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας του Ελληνικού Κέντρου του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου και του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών.
2011γ «Σωματοποιημένος Λόγος - Αναγνώσεις στο έργο του Μπερνάρ-Μαρί Κολτές» Οικο-φοιτητικό αίθριο του Πολιτιστικού Ομίλου Φοιτητών Δρυς, υπό την αιγίδα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.)
2011δ «Gustavo Ott: “Η τρυφερή σου μολότοφ”. Το παιχνίδι των αποκαλύψεων και η υποκριτική τέχνη της καθημερινότητας.» Ανακοίνωση στο Κέντρο Σημειολογίας Θεάτρου (Κ.Σ.Θ.)
2010α «Η “Μήδεια στον καθρέφτη”, του José Triana αναζητά τον κόσμο». Ανακοίνωση στο Κέντρο Σημειολογίας Θεάτρου (Κ.Σ.Θ.)
2010β «Sergio Blanco: ’’Κασσάνδρα” ή η σωματική αποτύπωση του μύθου». Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας του Ελληνικού Κέντρου του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου και του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών.
2010γ «Albert Camus: “Η παρεξήγηση’’ και το μη λεχθέν της επιθυμίας, ή αν όλοι τους είχαν μιλήσει.» Ε.Κ.Π.Α.: Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας: Αφιέρωμα στον Αλμπέρ Καμύ.
2009α «Το πολλαπλό είδωλο του ξένου στη δραματουργία της Λούλας Αναγνωστάκη» Ανακοίνωση στο Κέντρο Σημειολογίας Θεάτρου (Κ.Σ.Θ.)
2009β «Η επιθυμία στη δραματουργία του Bernard - Marie Koltès: τόπος σύγκρουσης και τόπος δράσης.» Ανακοίνωση στο Κέντρο Σημειολογίας Θεάτρου (Κ.Σ.Θ.)
2009γ «Τα κρυπτικά τοπία του Harold Pinter στο ‘’Πάρτυ Γενεθλίων’’ και στον ‘’Εραστή”» Ανακοίνωση στο Κέντρο Σημειολογίας Θεάτρου (Κ.Σ.Θ.)
2009δ «Ιάκωβος Καμπανέλλης – Μαρκερίτ Γιουρσενάρ – Έντγκαρ Τσίας: στη σκιά της διακειμενικότητας.» Συμμετοχή με ανακοίνωση στο 15o Διεθνές Συνέδριο της FIEALC και του Ε.Κ.Π.Α. (XIV Congreso de la Federación Internacional de Estudios sobre América Latina y el Caribe (FIEALC).
2008 «Sergio Blanco: “Κίεβο’’ - Η πόλη ως εικόνα και λόγος.» Ανακοίνωση στο Κέντρο Σημειολογίας Θεάτρου (Κ.Σ.Θ.)
2007 «Ο χρησμικός λόγος στην “Ηλέκτρα”» του Jean Giraudoux, (Κ.Σ.Θ.)
2006 «Laurent Gaudé: ”Μήδεια Κάλι”, Η επιστροφή του αποκλίνοντος μύθου». Ανακοίνωση στο πλαίσιο Συνεδρίου που οργάνωσε το Κέντρο Σημειολογίας του Θεάτρου στο Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών.
2005α «Jean Anouilh: «Ευρυδίκη», Η αναζήτηση του οικείου και της ηδονής». Ανακοίνωση στο πλαίσιο Συνεδρίου που οργάνωσε το Κέντρο Σημειολογίας του Θεάτρου στο Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών.
2005β «ΑΘΗΝΑ 2004. Τελετή έναρξης – λήξης: Ο αέναος διάλογος των συμβόλων με το θεατή.» Στο συμπόσιο με θέμα: «Αθήνα 2004 – Ολυμπιακοί Αγώνες και ΜΜΕ» του Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε. του Α.Π.Θ.
2000 «Το παράλογο είναι της πολιτικής στον “Καλιγούλα” του Albert Camus». Ανακοίνωση στο Κέντρο Σημειολογίας Θεάτρου (Κ.Σ.Θ.)
1999 «Γιώργος Μανιώτης: “Γκρο Πλαν” από έναν μεγάλο του θεάτρου.» Ανακοίνωση στο πλαίσιο Συνεδρίου για τη νεοελληνική δραματουργία που οργάνωσε το Κέντρο Σημειολογίας Θεάτρου στο ίδρυμα Γουλανδρή – Χορν.
1997 «Η σημειολογία του έρωτα και του θανάτου ή ο τραγικός κύκλος των προαιώνιων εχθρών μας.» Ανακοίνωση στο Κέντρο Σημειολογίας Θεάτρου (Κ.Σ.Θ.)
1996 «Σώμα και θάνατος στο «Σπίτι της Μπερνάντα Άλμπα» του Federico Garcia Lorca» (Κ.Σ.Θ.)
1995 «Περικλής Κοροβέσης: ‘’Tango Bar’’, Η διαλεκτική του tango και της μέθης» (Κ.Σ.Θ.)
1994 «Jean-Paul Sartre: ‘’Οι μύγες’’. Ο χορός ως μανία.»(Κ.Σ.Θ.)
1994 «Jean-Paul Sartre: ‘’Οι μύγες’’. Το αναπάντεχο πρόσωπο της Ηλέκτρας» (Κ.Σ.Θ.)
1993 «Αισχύλου ”Ικέτιδες”: εξουσία, Άνθρωπος και Τραγικό» (Κ.Σ.Θ.)
1993 «Αισχύλου “Πέρσες”: δήλωση και συν-δήλωση του τραγικού χωρο-χρόνου» (Κ.Σ.Θ.)
1993 «Σημεία-αρχέτυπα στην παράσταση της Ορέστειας του Σπύρου Ευαγγελάτου» (Κ.Σ.Θ.)