2021
Μια Site-specific performance για όσα δεν άνθισαν στον κήπο του σχολείου ύστερα από μια χρονιά απουσίας
Το “The Gardeners” αποτέλεσε το επιστέγασμα του ετήσιου εργαστηρίου με τίτλο «Το Παιχνίδι ως αντικείμενο της Συμμετοχικής Performance: Το δίπτυχο Επιτελεστής - Θεατής, Δάσκαλος - Μαθητής». Κατά τη διάρκεια της χρονιάς μελετήθηκαν case studies άλλων καλλιτεχνών και πραγματοποιήθηκαν βιωματικές ασκήσεις, που είχαν ως στόχο την εξοικείωση των συμμετεχόντων-εκπαιδευτικών με τις ποικίλες τεχνικές της performance και τη χρήση τους ως εκπαιδευτικό εργαλείο.
Σχεδιασμός, Δημιουργική Καθοδήγηση: Κάτια Μακρυκώστα
Συμμετείχαν οι Εκπαιδευτικοί - Performers: Ανθή Αθανασούλα, Ευαγγελία Αλεξίου, Ανδριάνα Γκότα, Ελισάβετ Γλυκού, Ρουμπίνη Δάφνη, Σπυριδούλα Κελεπούρη, Έρη Κεχρά, Μαρία Κύτταρη, Μαρία Λυκουρίνου, Ιωάννα Νταβλούρου, Μαρία-Μάσσα Οσιπώφ, Ιωάννα Μπιτέρνα, Σταματίνα Περάκη, Άννα Ποταμιάνου, Κατερίνα Σούρτζη, Σοφία Σπάη, Αναστασία Φασίλη
«Το Παιχνίδι ως αντικείμενο της Συμμετοχικής Performance: Το δίπτυχο Επιτελεστής - Θεατής, Δάσκαλος - Μαθητής» ήταν το πεδίο έρευνας της έκτης χρονιάς εκπαιδευτικών εργαστηρίων της Κάτιας Μακρυκώστα, που οργανώνονται από το 2015 σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε. «ο Αριστοτέλης» και φιλοξενούνται στο 144ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.