2019-2020
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Θεατρικές Σπουδές ΑΠΚΥ, μάθημα κατεύθυνσης «Θεατρική Πρακτική: Εφαρμογές Υποκριτικής και Σκηνοθεσίας»
- Romeo and Juliet Platforms: Διασκευή κατά την οποία το κλασικό θεατρικό κείμενο Ρωμαίος και Ιουλιέτα του Σαίξπηρ μετατρέπεται σε ένα ψηφιακό διαδραστικό παιχνίδι που διαδραματίζεται σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας.
- Pentonville. Η Σωφρονιστική Αποικία: Διασκευή του λογοτεχνικού κειμένου Σωφρονιστική Αποικία του Κάφκα. Σύμφωνα με τον Postman, δύο είναι οι τρόποι με τους οποίους ένας πολιτισμός συρρικνώνεται: Ο πρώτος, ο Οργουελικός, δημιουργεί έναν πολιτισμό «εφιάλτη και φυλακή». Ο δεύτερος, ο Χαξλεϊκός, δημιουργεί έναν πολιτισμό «παρωδία». Στο Pentonville, συμβαίνουν και τα δύο. Το Καφκικό πνεύμα της Σωφρονιστικής Αποικίας πραγματώνεται εδώ σε μια διασκευή για όσα ενδεχομένως μας επιφυλάσσει το μέλλον.
- Windows 2046: Διασκευή του κλασικού έργου Θείος Βάνιας του Τσέχωφ. Το έργο εξελίσσεται με τη λεκτική επικοινωνία να είναι άμεση ενώ η σωματική παραμένει έμμεση – διαμεσολαβημένη, όπως συμβαίνει στις οθόνες των υπολογιστών, τις τηλεδιασκέψεις και τα παράθυρα της τηλεόρασης.
- Le Papillon. Αναζητώντας το χαμένο φως: Το Le papillon ακολουθεί σε αδρές γραμμές την πλοκή της Ραχήλ του Γρηγορίου Ξενόπουλου, αλλά αποτελεί μια σύγχρονη διασκευή. Παρακολουθούμε τη σύγκρουση δυο «διαφορετικών» ομάδων που κατοικούν σε έναν παράξενο ημιφωτισμένο πλανήτη. Τα πλάσματα αυτά δεν έχουν φύλο και διακρίνονται μεταξύ τους κυρίως από την εξωτερική τους εμφάνιση.
- Accept - Deny. Intolerance: To Accept - Deny είναι μια συμμετοχική performance η οποία, χωρίς να καταλαμβάνει φυσικό χώρο και χωρίς να έχει σωματική δράση, καταλήγει σε φυσικό χώρο και προκαλεί φυσική δράση. Μεταφέρεται στον προσωπικό χώρο του θεατή – συμμετέχοντα και τον προκαλεί να δράσει σωματικά κάνοντας ένα κλικ στο Accept ή στο Deny μέσα από τον προσωπικό του υπολογιστή, στον ήσυχο και ασφαλή χώρο του σπιτιού του.
- Popper’s Paradox Performance. H μισαλλοδοξία και το δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου: Ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εν τη γενέσει τους ο κατεξοχήν τόπος της ελεύθερης έκφρασης και της ελευθερίας του λόγου, η κατάχρηση του δικαιώματος αυτού από τις μισαλλόδοξες φωνές, οι οποίες και τελικά κυριαρχούν, λειτουργεί εις βάρος της ίδιας της ελευθερίας του λόγου. Πρόκειται δηλαδή για τη βιωματική εκδοχή του παραδόξου του Πόπερ. Η performance είναι σχεδιασμένη για να λειτουργεί σε έναν δημόσιο χώρο (π.χ. σταθμό του μετρό) με τη χρήση προσωπικών smartphones.
- Δημιουργία / Μοντάζ του προωθητικού video του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Θεατρικές Σπουδές. Παρουσιάζονται αποσπάσματα από τις εργασίες φοιτητών/ριών της θεματικής ενότητας «Θεατρική Πρακτική: Εφαρμογές Υποκριτικής και Σκηνοθεσίας» 2020-2021